تیم امید آرشیو خبر ها
سرتان را بالا بگیرید بچه ها!

سرتان را بالا بگیرید بچه ها!

شوت زیبای گریگوریس کاستانوس برای برگرداندن شکست دور رفت بیانکونری کافی نبود و یووه در مجموع 3‐1 فینال کوپا ایتالیا را به اینتر باخت. یوونتوس یک بازی رقابتی، پرهیجان و به جرئت برتر از تیم اینتر ارائه داد و پریماورا اگر به پشت سرش نگاه کند متوجه خواهد شد که لایق شکست 3‐1 نبوده است.

 

ترکیب یووه: آئودرو، رومانیا (64 سورین) ‌، بلانکو، زاپا (81 دی ماسیمو) ‌، ماچک، بُوه (80، توره) ‌، کاستانوس، کاساتا، فاویلی، وادالا

 

وقتی روی پاس در عمق زیبای رومن ماچک، گریگوریس کاستانوس با شوتی دیدنی در نیمه ی اول دروازه ی نراتزوری را باز کرد، دومین جام فصل به در جیب شاگردان گروسو به نظر می رسید، آنها به سختی اینتر را پرس کردند و با فرار و نفوذهای مستقیم تا پایان نیمه ی اول به سختی به اینتر فشار آورده و بازی را در کنترلشان داشتند.

 

رومن ماچک ، کسی که پاس گلش امید رو به اردوی سیاه و سفیدها آورد

 

اما بعد از گذشت 1 ساعت تیم مهمان به شکل فزاینده ای کم اورد، تمپو بازیشان کاهش پیدا کرد و دست بالا را به نراتزوری دادند که نهایتا توانست به گل تساوی برسد، جایی که ری مانای یک گل انفرادی و لوریس زانتو در دقایق آخر تیر خلاص را به دروازه ی خالی یوونتوس وارد کرد.

 

با توجه به اینکه اینتر بازی رفت را 1‐0 برده بود و طبیعتا یووه بازی را بهتر شروع کرد و دقیقا از همانجایی که بازی رفت تمام شده بود، برگشت را شروع کردند. آنها با سیستم 4‐2‐3‐1 وارد بازی شدند و تهدیدهای بیشتری روی دروازه ی میزبان به عمل آوردند و همکاری کاساتا و ماچک در کنار وادالا و فاویلی روی حرکات ترکیبی انعطاف پذیرشان موقعیت های خطرناکی ایجاد کردند.

 

و کاستانوس بود که اولین شانس مسلم را ایجاد کرد، انها از گوشه ی محوطه ی جریمه در چند نبرد تن به تن حریفشان را محو کردند و کاستانوس صاحب توپ شد، شوت کم ارتفاع او توسط رادو بلاک گردید. چند دقیقه بعد باز هم رادو فراخواند شد، این دروازبان رومانایی روی پای فاویلی 19 ساله پرید تا شوت ناگهانیش را به کرنر بفرستد.

 

کاستانوس و ماچک حملات زیادی از سمت راست تدارک دیدند

 

در این بین فرصت های نصفه و نیمه ای برای برای اینتری ها توسط مانای و بالدینی به دست آمد و بیانکونری همچنان فشار می اورد و بدشانس بود که فرار تند و تیز و سانتر زمینی ماچک از سمت راست بی نتیجه ماند.

 

اما خوش شانسی و بدشانسی در گل دقیقه ی 33 بازی نقش نداشت، باز هم یک حرکت از سمت راست، پاس در عمق خط کشی شده ی ماچک این بار به مقصد رسید و کاستانوس در وسط محوطه صاحب توپ شد و با یک شوت کات دار تیم شایسته ی میدان یعنی یوونتوس را پیش انداخت.

 

 

با این حال اگر واکنش غریزی آئودرو روی شوت لحظه ای مانای بعد از شروع نیمه ی دوم نبود، کار همانجا به تساوی کشیده می شد. دوباره اما یووه بود که دروازه ی اینتر را تهدید کرد، شوت وادالا از فاصله ی نزدیک بلاک شد و بغل پای زیبایی ماچک با اختلاف کمی از تیر دو به بیرون رفت. بعد از این بود که اینتر شروع به در دست گرفتن بازی کرد و هرچه بازی نامنظم تر میشد، یوونتوسی ها بیشتر در زمین خودشان جمع می شدند. دو فرصت طلایی پیاپی، اعتماد به نفس نراتزوری را زیاد کرد و لوریس زانتو آئودرو را مجبور به یک سیوی فوق العاده نمود و سپس مانای شوتش را به بالای دروازه فرستاد.

 

 

متاسفانه، این بازیکن آلبانیایی بالاخره توانست دروازه ی آئودرو را باز کند. حالا یووه در 15 دقیقه ی اخر بیشتر حمله می کرد و این تیم مهمان بود که کم کم خسته می شد و مانای یک بار دیگر آئودرو را تست کرد. این بازیکن 18 ساله ی اینتر در دقیقه ی 87 اخراج شد و نهایتا دروازه ی خالی یووه بار دیگر گشوده شد.

 

گروسو در پایان بازی گفت:

 

ما به خاطر دو حواسپرتی در طول بازی تاوان سنگینی دادیم، من از بچه ها متشکرم، بدون در نظر گرفتن نتیجه ی نهایی، چرا که هنوز هم فصل خوبی می توانیم داشته باشیم. اینتر تیم قدرتمندی است، به خاطر پیروزی به آنها تبریک می گویم، اگرچه که در زمین و با بازی که ارائه کردند، چندان شایسته ی پیروزی نبودند.

 

اینتر بعد از 10 سال توانست این جام را به خانه ببرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: